Kinderopvang en peuterspelen

De Kroosduiker werkt samen met Babino Kinderopvang die de kinderopvang (0-4 jaar), het peuterspelen (2-4 jaar) en de buitenschoolse opvang (4-13 jaar) verzorgt van 7.00 tot 18.30 uur.

52 weken per jaar kinderopvang !

De kinderopvang biedt:

• Kinderdagopvang van kinderen van 0 – 4 jaar
  • Peuterspelen voor kinderen van 2 – 4 jaar
  • Voor- en naschoolse opvang voor kinderen van 4 – 13 jaar (Voorschools: 07.00 uur – 08.30 uur / Naschools: tot 18.30 uur)

De Kroosduiker en Babino hebben een intensieve samenwerking. Hierdoor ontstaat er een doorgaande leerlijn voor kinderen van 0-12 jaar. De overgang voor kinderen vanuit het kinderdagverblijf en de peuteropvang naar het basisonderwijs wordt op deze manier zo klein mogelijk gemaakt. Voor de buitenschoolse opvang zorgt deze doorgaande leerlijn voor optimale ontwikkelingskansen van kinderen.

Kinderdagverblijf (0-4 jaar), locatie Noord – ma, di, wo, do, vr. 07.00 uur – 18.30 uur.
Peuterspelen (2-4 jaar), locatie De Kwaker – ma, di, do, vr. 8.30 – 11.30 uur.

Voor meer informatie of direct inschrijven gaat u naar www.babino.nl of neem contact op met school.