Kinderopvang

TintelTuin is de kernpartner voor de kinderopvang in Breed Kindcentrum De Spiegel. De kinderopvang biedt:

• kinderdagopvang voor kinderen van 0-4 jaar
  • peuterspelen met VVE voor kinderen van 2,5 tot 4 jaar
  • buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 – 12 jaar

De pedagogisch medewerkers bieden de kinderen de veiligheid om uitdagingen aan te gaan en zo in alle opzichten te groeien. Zo kunnen ze zichzelf ontwikkelen en hun eigen talenten ontdekken. We werken vanuit dezelfde pedagogische visie als de school en laten ons aanbod op elkaar aansluiten.

We moedigen elkaar en onze kinderen aan om het beste uit zichzelf te halen. Hiervoor klikt u op onze brochure om deze te bekijken. Dit is een toekomstperspectief waaraan wij: leerkrachten, kinderen en ouders dagelijks werken.

Opvang van 7 tot 19 uur
De Spiegel biedt openbaar onderwijs. Wij stellen daarmee de school open voor alle kinderen, ongeacht hun godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras en geslacht.

Openbare basisschool De Spiegel:

• zorgt voor onderwijs dat het beste uit uw kind haalt
  • biedt uw kind kansen zijn of haar talent te ontwikkelen
  • is veilig en uitdagend in sfeer en omgeving