Voor- en naschoolse opvang (buitenschoolse opvang)

De Kroosduiker biedt buitenschoolse opvang van 7.00 ’s uur ’s ochtends tot 18.30 uur ’s avonds. Hieronder vindt u een overzicht van ons aanbod.

Voorschoolse opvang

Wij bieden voorschoolse opvang aan vanaf 7.00 uur, voor alle kinderen van De Kroosduiker. De opvang is inclusief ontbijt. Er vindt een overdracht plaats met de leerkracht.

Naschoolse opvang

De locaties hebben uitdagende speelruimtes die gericht zijn op de verschillende leeftijden van de kinderen. Samen met leeftijdsgenootjes kunnen kinderen dagelijks deelnemen aan verschillende activiteiten gericht op sport, muziek en creativiteit. De oudste kinderen worden gestimuleerd tot zelfstandigheid.

Vakantieopvang

Tijdens de schoolvakanties en studiedagen maken we verschillende leuke uitstapjes. dit kan variëren van een bezoek aan Artis, een middagje bowlen of hutten bouwen in het bos.

Diplomazwemmen

Wat is er nou leuker dan samen met je vrienden en vriendinnen je zwemdiploma halen in de tijd van de buitschoolse opvang! In samenwerking met SZZ is het bij Babino mogelijk je zwemdiploma te halen. Kijk voor meer informatie op:
babino.nl/diplomazwemmen

Warme maaltijden

Babino biedt de mogelijkheid om uw kind in huiselijke sfeer een warme, gezonde maaltijd te serveren.