Aanmelden, inschrijven of een rondleiding

Bent u enthousiast over onze school en wilt u uw zoon of dochter bij ons inschrijven?
Maak gerust een afspraak om langs te komen voor een rondleiding.

Interesse?

U kunt contact opnemen met de directie van de school voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding. Of stuur een e-mail naar [email protected] U bent samen met uw kind(-eren) van harte welkom!

Aanmelden

Uw kind mag naar de basisschool vanaf de dag dat het 4 jaar is. Als uw kind ongeveer 3 jaar en 9 maanden oud is, ontvangt u een e-mail met de vraag een intakeformulier digitaal in te vullen en terug te sturen naar de school. Dit intakeformulier is bedoeld om de informatie te verkrijgen die wij nodig hebben om nieuwe kleuters zo goed mogelijk op te vangen en te begeleiden. Uiteraard wordt deze informatie vertrouwelijk behandeld. Het intakeformulier wordt doorgestuurd naar de leerkracht die contact met u opneemt voor een afspraak. Doel van het gesprek is – naast kennismaking – om zoveel mogelijk van uw kind te weten te komen, zodat we uw kind zo goed mogelijk kunnen laten instromen en begeleiden. Ook wordt het formulier en de gewenningsperiode met u besproken. Indien noodzakelijk wordt er nog een vervolgafspraak gemaakt met de zorgcoördinator en/of de directeur van de school.

Voor oudere kinderen die bij ons op school komen is het onderwijskundig rapport van de oude school leidraad voor het intakegesprek.

In verband met de meerjarige planning van de schoolorganisatie, waarderen wij een vroegtijdige aanmelding zeer!

U kunt uw kind vanaf twee jaar oud bij ons aanmelden.

Lees meer over: